On-page SEO


Výběr domény a URL adresy

Tento krok se může zdát nejjednodušší, ale výběr správné může předurčit úspěch Vašeho podnikání. Pomůžeme Vám s výběrem snadno zapamatovatelné domény, ktorá bude přezentovat Vaše produkty anebo služby a, samozřejmě, Vás naučíme správně pracovat s Vaší URL adresou.

Tvorba struktury webu

Základem každého dobrého webu je jeho přehledná, intuitivní a sémantická struktura tvořená ze stránek, které jsou optimalizované pro konkrétní obchodně zajímavé fráze Vašeho podnikání. Vaši zákazníci tak najdou důležité informace o Vašich produktech/službách a zároveň je to prvním krokem k úspěšné SEO optimalizaci.

Tvorba popisků META DESCRIPTION

Vhodně nastavený Meta Description sumarizuje obsah webu a zobrazuje se jako popisek dané stránky ve vyhledávačích, kde co nejpřesněji informuje o obsahu konkrétní stránky a tím je vybízí k její návštěvě. Nepřesné informace můžou zvýšit Bounce Rate web stránky, což negativně ovlivní její pozici ve vyhledávání.

Odstranění duplicitního obsahu z webu

Každá stránka by měla být unikátně optimalizována na konkrétní fráze. Duplikovaní obsahu na různých stránkách Vašeho webu není žádoucím faktorem a totožné popisky TITLE napříč webem mohou uškodit řazení webu ve vyhledávačích. Nástroje, které používáme, přesně identifikují všechny duplicity tak, abychom je mohli odstranit z Vašeho webu.

Optimalizace prvků TITLE

Velkou úlohu při správném indexování stránek hraje právě TITLE. Jestliže je TITLE správně vyplněn, zobrazuje se jako nadpis dané stránky ve vyhledávačích. Jinak ho můžeme najít jako nadpis stránky v názvu panelu v horním navigačním menu Vašeho prohlížeče. Jeho správné doplnění probíhá na základě správného stanovení struktury stránky a analýzy klíčových slov.

Tvorba obsahu webu

Jestliže má jakýkoliv web plnit svůj účel, musí v první řadě obsahovat kvalitní a poutavý obsah. Poradíme Vám, jak tento obsah vytvořit nebo jej vytvoříme za Vás. Zaručujeme nejvyšší kvalitu, neboť naši redaktoři jsou absolventi vysokých škol oboru marketingové komunikace. Obsahy vytváříme v českém, slovenském i anglickém jazyce.

Přiřazení alternativních textů k netextovým prvkům

Některé prvky Vašich stránek, jako například obrázky či animace, mohou být také nositeli obsahu, který definuje tematičnost Vašich stránek.

Správné nastavení nadpisů H1, H2, H3, H4, H5, H6

Strukturování textu napomáhá jeho správnému pochopení Vašimi spotřebiteli a zároveň vyhledávači.

Zákaznická podpora


Pondělí - Pátek
9:00 - 18:00

+420 607 071 721

Top