Virtuální recepce pro hotely

Programujeme AI voiceboty schopné konverzovat s volajícím, během hovoru pochopit jeho problém a autonomně jej vyřešit, 24 hodin denně, bez čekání ve frontě při hovoru.

Telefonování nechte na našich callbotech. Víme, jak jsou efektivní. 

zpracuje rezervaci pokoje
zodpoví dotazy
přepojí na správné oddělení
odbaví stovky hovorů

Nepřicházejte zbytečně o zákazníky

VoiceBot dokáže vyřídit požadavky hostů v době, kdy jsou recepční nejvytíženější.

Účelem VoiceBota je odlehčit recepčním, aby se mohli skutečně věnovat hotelovým hostům. Dokáže naráz vést až stovky konverzací najednou.

Recepce 24/7, přepojení na správné oddělení

VoiceBot zodpoví všechny dotazy hostů týkající se hotelu.

Efektivně rozpozná dotazy na wellness nebo restauraci a přepojí hosta na správnou linku. VoiceBot pracuje 24 hodin, 7 dní v týdnu bez přestávky.

Vyzkoušejte virtuální recepci live

Jak vypadá telefonát s VoiceBotem si můžete live otestovat na telefonním čísle

> Volejte 00420 910122457 <

VoiceBot dokáže rozpoznat např. informace o rezervaci pokoje a datu příjezdu hosta nebo odpovědět na základní informace o hotelu. Vše autonomně pomocí hlasových příkazů.

Větší spokojenost hotelových hostů

Hosté už nebudou muset čekat na lince a vždy se dovolají. Rezervaci pokoje, přepojení na restauraci, či informace o dalších službách zvládne VoiceBot levou zadní.

Jazykové verze

Český, slovenský, anglický, německý či ukrajinský jazyk není problém.

Na začátku telefonátu VoiceBot nasměruje volajícího na správnou jazykovou verzi. Vše probíhá automaticky.

Pravidelný reporting

Vše přehledně a s vyhodnocením např. každý týden.

Usnadní vám třídění hostů, ukáže časovou vytíženost recepce a nejexponovanejší hodiny a pomůže vám lépe nastavit procesy recepce.

Personální úspora

Nemusíte řešit nedostatek kvalifikovaných zaměstnanců.

Ti co už máte se mohou věnovat důležitějším úkolům. VoiceBot nemusí spát, nejí, nechodí pozdě do práce a nebere si dovolenou. Žádný z hostů nemůže VoiceBota rozčílit.

Kontrola spokojenosti a nabídka doplňkových služeb hotelu

Virtuální recepční zavolá po pobytu hostovi a zjistí jak byl spokojen se službami hotelu.

Upozorní hosty na možnosti využití třeba wellness služeb nebo restaurace.

Využíváme pokrokové nové technologie

Powered by

Krátce o nás

Naším posláním je zjednodušit procesy ve vaší firmě a pomoc prosadit váš brand na novou úroveň nad ostatní značky.

S pomocí profesionálu a kreativců v GMM neustále inovujeme a tvoříme komunikaci klientovi přesně na míru. Specializujeme se na voiceboty on-line svět, SEO, analýzy a optimalizace. Rádi posouváme hranice možného a nebojíme se individuálních přístupů a nových postupů, abychom klientům přinesli ta nejlepší řešení pro jejich firemní růst.

Postup spolupráce

  • Úvodní střetnutí

    Jednou sám vidět je lepší než stokrát slyšet.

    Seznámení se s potřebami klienta, představení funkcí robota, příprava cenové nabídky a naplánování následné spolupráce.

  • Příprava scenáře

    Jak to bude celé fungovat?

    Definice funkcí voicebota, příprava volacích scenářů v systému, návrh datového přepojení s CRM a mnoho dalších.

  • Integrace callbota

    Kde bude voicebot operovat?

    Napojení na ústřednu, implementace připojení na systémy třetích stran. Celková integrace služby voicebot.

  • Testování a schválení

    Dvakrát měř, jednou řež.

    Testování jednotlivých funkcí callbota, definice ideální cesty hovorem, finální nastavení služby a schválení projektu zadavatelem.

  • Uvedení callbota do provozu

    Voicebot může začít!

    Voicebot je uveden do provozu - dostupný na požadované lince nebo telefonuje na zvolené kontakty dle vytvořené kampaně.

GM MEDIA, s.r.o
Londýnská 254/7
120 00 Praha 2

Top