Voicebot - AI mluvící asistent

Programujeme AI voiceboty schopné konverzovat s volajícím, během hovoru pochopit jeho problém a autonomně jej vyřešit, 24 hodin denně, bez čekání ve frontě při hovoru.

Telefonování nechte na našich callbotech. Víme, jak jsou efektivní. 

VoiceBot vyřídí všechny příchozí hovory

Pracuje 24/7. Rozumí problému zákazníka, vyřeší ho, nebo ho přepojí na živého operátora.

VoiceBot umí přijímat více hovorů najednou a ihned je vyřídit. Takže se nikdy nestane, že budete mít obsazeno.

Zavolá na vybraná telefonní čísla

Uskuteční tisíce hovorů během pár minut. Šetří tím váš čas i peníze. Zvyšuje efektivitu kampaní.

Voicebot zavolá zákazníkovi, předá potřebné informace a získá od něj zpětnou vazbu.

Příklady využití našeho VoiceBota

+ Virtuální asistentka
+ 24h infolinka
+ Podpora po pracovní době
+ Dotazy na zpětvou vazbu
+ Virtuální recepce

Virtuálního asistenta využijete všude, kde chcete být neustále online.

Přepojení na správné oddělení

VoiceBot v případě potřeby rozpozná dotaz a přepojí volajícího na živého operátora.

Na operátora jsou z pravidla směrovány jen velmi složité dotazy, které VoiceBot zatím nedokáže vyřešit.

Jazykové mutace

Český, slovenský, anglický, německý či ukrajinský jazyk není problém.

Na začátku telefonátu VoiceBot nasměruje volajícího na správnou jazykovou verzi. Vše probíhá automaticky.

VoiceBot odesílá a přijímá data

Při hovoru dokáže využít informace o volajícím. Autonomně směřuje hovor dle nastavení v systému.

Real-time datová komunikace s Vaším CRM systémem.

Postup spolupráce

  • Úvodní střetnutí

    Jednou sám vidět je lepší než stokrát slyšet.

    Seznámení se s potřebami klienta, představení funkcí robota, příprava cenové nabídky a naplánování následné spolupráce.

  • Návrh scenáře

    Jak to bude celé fungovat?

    Definice funkcí voicebota, příprava volacích scenářů v systému, návrh datového přepojení s CRM a mnoho dalších. 

  • Integrace robota

    Kde bude voicebot operovat?

    Napojení na ústřednu, implementace připojení na systémy třetích stran. Celková integrace služby voicebot.

  • Testování a schválení

    Dvakrát měř, jednou řež.

    Testování jednotlivých funkcí robota, definice ideální cesty robota hovorem, finální nastavení služby a schválení projektu zadavatelem.

  • Uvedení robota do provozu

    Voicebot může začít!

    Voicebot je uveden do provozu - dostupný na požadované lince nebo telefonuje na zvolené kontakty dle vytvořené kampaně.

GM MEDIA, s.r.o
Londýnská 254/7
120 00 Praha 2

Top